Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
- Jak zarejestrować nowe konto w serwisie Bolt.pl?
Aby zarejestrować nowe konto w serwisie Bolt.pl, należy skontaktować się bezpośrednio z centralą firmy. Założenie i aktywacja konta następuje po wcześniejszej weryfikacji lienta oraz ustaleniu szczegółowych warunków współpracy. Takie rozwiązanie zapewnia możliwość przedstawiania oferty lepiej dopasowanej do potrzeb Klientów oraz zwiększa bezpieczeństwo przeprowadzanych transakcji.
- Czy aktywacja nowego konta jest darmowa?
- Tak, aktywacja konta Klienta jest darmowa, jednak jedynym sposobem na założenie nowego konta użytkownika serwisu Bolt.pl jest bezpośredni kontakt z naszą firmą. Dzięki weryfikacji danych oferujemy wysoki komfort obsługi z możliwością zapamiętywania spersonalizowanych ustawień, np. danych adresowych Państwa firmy, co znacznie ułatwia i przyśpiesza proces składania zamówienia.
Informacje
Pomoc zawiera odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli zamierzasz się z nami skontaktować, zobacz czy odpowiedź w twojej sprawie nie znajduje się już na liście obok. Jeśli nie uzyskałeś w ten sposób odpowiedzi, prosimy o kontakt.
Skontaktuj się z nami